همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و بهار تعلیم و تربیت برگزارشد؛

تجدیدمیثاق، عطرافشانی و گلباران مزار شهدای گمنام پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست

۰۲ مهر ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۷ کد : ۲۸۸۲۱ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۹۰

همزمان با آغاز بهار تعلیم و تربیت و به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، مراسم تجدید میثاق با شهدا و آرمان های امام شهدا، عطرافشانی و گلباران مزارشهدای گمنام پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست روز دوشنبه دوم مهرماه پس از نماز جماعت ظهر و عصر برگزار شد.

درآغاز این مراسم دکتر جهانی رئیس پردیس ضمن خیرمقدم حضور دکتر لامعی رئیس دانشگاه، دکتر محمدی معاون اداری و مالی دانشگاه و دکتر خلیل نژاد مدیر روابط عمومی واطلاع رسانی دانشگاه و همکاران پردیس آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس را تبریک و تهنیت گفتند و رشادتها و افتخار آفرینی شهدا و ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس را عامل آسایش و پیشرفت کشور در زمینه های مختلف دانستند .

در ادامه حجت السلام مصطفایی ضمن تبریک تقارن سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس، توکل بر خدا را در دوران هشت سال دفاع مقدس عامل قدرت، قوت و شجاعت رزمندگان برشمردند و همچنین تأکید کردند که مدرسه و دانشگاه عبادتگاه خداوندی است و علم و دانش نعمت، تفضل الهی و عبادت است که به وسیله آن خداشناسی رقم می خورد و باید کسب علم و دانش در جهت کسب رضای خداوند و به قصد قربت باشد.  

درپایان حاضران با اهدای گل، عطرافشانی و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گمنام پردیس ادای احترام نموده و با آرمان‌های امام و شهیدان تجدید میثاق کردند.

آخرین ویرایش۰۲ مهر ۱۴۰۳