برگزاری کارگاه آموزشی امید «عبور از من قدیم» در خوابگاه توحید

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۶ کد : ۲۳۸۳۵ اخبار
تعداد بازدید:۴۵۱

کارگاه آموزشی امید «عبور از من قدیم» به مناسب هفته سراهای دانشجویی، با حضور خانم فاطمه خردپژوه، کارشناس ارشد روان‌شناسی بالینی و مدرس طرح امید در استان، در روزهای سه شنبه 12 و شنبه 20 اردیبهشت ماه 1402 به همت واحد مددکاری اجتماعی مرکز مشاوره و سبک زندگی و همکاری همیاران سلامت روان دانشگاه بیرجند در خوابگاه توحید برگزار گردید.

در ابتدای جلسه خانم خردپژوه به توضیح کامل دوره و اهداف آن پرداخته و افزودند این طرح به تولید و ترویج دانش، آداب، اخلاق و مهارت‌های زندگی به وسیله کار عملی، بازی و سایر شیوه‌های متنوع تدریس می‌پردازد. همچنین طرح امید یک طرح آموزشی نیست، بلکه فرصتی است برای افراد تا ظرفیت‌هایی که در وجودشان به حاشیه رفته‌است را پیدا کرده و از آن نهایت استفاده را ببرند. وقتی فرد این تغییر را در وجود خود احساس کرد، این زمینه در محیط او نیز ایجاد می‌­شود.

در ادامه دانشجویان گروه های 2 یا 3 نفره تشکیل داده و به صورت کار عملی به شناخت ویژگی‌های مثبت و منفی، چرایی و چگونگی ویژگی‌های منفی و بازدارنده، چگونگی عبور از من قدیم به من جدید پرداخته و در انتها مدرس و شرکت‌کنندگان، کارگاه را با نیایش به پایان رساندند.

آخرین ویرایش۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظر شما :