کسب افتخار کانونهای فرهنگی، هنری،مذهبی و اجتماعی در نهمین جشنواره ملی رویش

کسب افتخار کانونهای فرهنگی، هنری،مذهبی و اجتماعی در نهمین جشنواره ملی رویش
تعداد بازدید:۱۴۳۵
کانوهای فرهنگی هنری مذهبی و اجتماعی دانشگاه بیرجند با کسب ۴ رتبه برتر، نهمین جشنواره ملی رویش را به پایان رساندند.
کسب افتخار کانونهای فرهنگی، هنری،مذهبی و اجتماعی در نهمین جشنواره ملی رویش

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف، مراسم اختتامیه نهمین جشنواره ملی رویش شامگاه چهارشنبه 19 خردادماه و با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم،تحقیقات و فناوری،دکتر غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف و جمعی از مسئولین در محل دانشگاه علامه طباطبائی تهران برگزار شد.

موحدی،معاون مدیر فرهنگی و رئیس اداره فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی گفت: خوشبختانه امسال علیرغم تمام محدودیت‌هایی که در زمینه کرونا داشتیم، مجموعه کانونی دانشگاه بیرجند با تمام توان در این جشنواره شرکت کردند.

وی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مجموعه کانونهای فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی دانشگاه بیرجند در این دوره از مسابقات، از کسب چهار رتبه برتر این جشنواره توسط دانشگاه بیرجند خبر داد.

رئیس اداره فرهنگی دانشگاه بیرجند ضمن اعلام این مطلب که امسال استقبال چشمگیری از این جشنواره شده بود، خاطر نشان کرد: امسال حدود 80 درصد کانونهای فرهنگی هنری دانشگاههای سراسر کشور، بیش از 15 هزار فعالیت کانونی را در درگاه فرهنگی وزارت عتف ثبت و مورد داوری قرار گرفتند.

وی همچنین افزود: در بخش کانونهای برتر فرهنگی هنری دانشگاههای سراسر کشور، دانشگاه بیرجند با کسب 4 رتبه نخست، پس از دانشگاههای علامه طباطبائی و فردوسی مشهد و در گروه یک این جشنواره که دانشگاههای طراز اول کشور در آن مورد داوری قرار می گیرند، مقام سوم بخش کانونها را از آن خود کرد. موحدی اضافه کرد: کانونهای کارآفرینی، عفاف و حجاب، حماسه و دفاع و بازیهای فاخر مقام نخست را در بخش کانونهای برتر این جشنواره از آن خود کردند.

شایان ذکر است نهمین جشنواره ملی رویش خردادماه 1400 و به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی تهران برگزار شد.

آخرین ویرایش۲۱ خرداد ۱۴۰۰