بیست و هشتمین جلسه شورای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست

۰۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۵ کد : ۱۳۴۷۳ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۲۷۱

بیست و هشتمین جلسه شورای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست روز دوشنبه 1400/03/31 ساعت 11:30 به صورت مجازی برگزار شد.

در آغاز این جلسه که باحضور اعضای شورای پردیس برگزار شد، دکتر شهیدی رئیس دانشکده کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست پس ازتبریک میلاد هشتمین سپهر آسمان ولایت و امامت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به موارد پیش از دستور و اطلاع رسانی پردیس اشاره نمودند. از اهم مواردی که در این زمینه مطرح شد مبحث حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در آزمایشگاهها و واحد دامپروری پردیس در روزهای تعطیل و ساعات غیر اداری بود که موضوع  راهکارهای افزایش ضریب امنیت حضور دانشجویان و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی توسط اعضای شورا مورد بحث و بررسی قرارگرفت.در بخش دیگر جلسه دکتر غیاثی عضو هیأت علمی گروه علوم دامی و مسئول دفتر کارآفرینی پردیس در موردشبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی(Labsnet.ir) که با هدف حمایت از توسعه فعالیت‌های آزمایشگاه‌ها، ارتقای توانمندی‌ها و کمک به رشد و توسعه و بهبود عملکرد کارشناسان آزمایشگاه‌ها، حمایت‌های متنوعی برای مراکز عضو شبکه در نظر گرفته است، پیشنهاداتی را ارائه دادند.

در بخش آموزشی جلسه نیز دکتر خاشعی معاون آموزشی پردیس به بحث و بررسی مسائل آموزشی، پروپوزالهای دانشجویان، بررسی درخواست دانشجویان سرایان مبنی بر انتقال آنها به دانشگاه بیرجند و امکان بهرهمندی آنان از امکانات دانشگاه بیرجند برای آمادگی تحصیل در مقاطع بالاتر پرداخت.

در انتهای جلسه نیز دکتر شهیدی رئیس پردیس با درخواست مسئول کتابخانه مبنی بر برگزاری جلسات کافه کتاب پردیس به صورت مجازی موافقت کردند و مقرر شد پس از هماهنگی های لازم و نظر خواهی اعضای هیأت علمی و کارکنان اطلاع رسانی های لازم در این خصوص انجام شود. 

آخرین ویرایش۱۴ تیر ۱۴۰۰