نمایه‌سازی چهار نشریه دانشگاه بیرجند در پایگاه EBSCO

۰۶ آذر ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۲ کد : ۲۵۹۶۳ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۴۹۴
به منظور افزایش رویت‌پذیری نشریات علمی دانشگاه و استناد هر چه بیشتر به پژوهش‌های داخلی و همچنین جهت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های پژوهشی داخلی و خارجی، چهار نشریه Journal of Horticulture and Postharvest Research و Water Harvesting Research و Journal of Saffron Research (نشریه پژوهش‌های زعفران) و Journal of Environmental Stresses in Crop Sciences (نشریه تنش‌های محیطی در علوم زراعی) پس از پیگیری معاونت پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه به لیست نشریات پایگاه EBSCO جهت نمایش و استفاده هر چه بیشتر از مقالات منتشر شده اضافه گردید.
نمایه‌سازی چهار نشریه دانشگاه بیرجند در پایگاه EBSCO

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند،  به منظور افزایش رویت‌پذیری نشریات علمی دانشگاه و استناد هر چه بیشتر به پژوهش‌های داخلی و همچنین جهت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های پژوهشی داخلی و خارجی، چهار نشریه دانشگاه بیرجند به لیست نشریات پایگاه EBSCO افزوده شد.
 پایگاه اطلاعاتی EBSCO، بزرگترین پایگاه اطلاعاتی چندمنظوره جهان است که به ارائه موتورهای جستجوی آنلاین و کتاب الکترونیک برای کالج‌ها، دانشگاه‌ها وکتابخانه‌های عمومی می‌پردازد. دفتر مرکزی EBSCO  در کشور آمریکا واقع شده است که فعالیت خود را از سال ۱۹۸۴ میلادی آغاز کرده است. این پایگاه اطلاعاتی بخشی از شرکت EBSCO Industries Inc  و همچنین سومین شرکت بزرگ خصوصی در بیرمنگام و آلاباما محسوب می‌شود. تولیدات این پایگاه اطلاعاتی شامل EBSCONET و EBSCOhost می‌باشد.

•    Journal of Horticulture and Postharvest Research
•    Water Harvesting Research
•    Journal of Saffron Research (نشریه پژوهش‌های زعفران)
•    Journal of Environmental Stresses in Crop Sciences  (نشریه تنشهای محیطی در علوم زراعی)

آخرین ویرایش۰۷ آذر ۱۴۰۲