آغاز فرآیند ثبت‌نام غیرحضوری دانشجویان نوورود کارشناسی ارشد

۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۶ کد : ۱۰۳۹۱ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۹۳۲۵
دانشجویان نوورود کارشناسی ارشد دانشگاه بیرجند از روز پنجشنبه ۸ آبان الی دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ می‌توانند نسبت به ثبت‌نام غیرحضوری (اینترنتی) اقدام نمایند.
آغاز فرآیند ثبت‌نام غیرحضوری دانشجویان نوورود کارشناسی ارشد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر محسن آیتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند با اعلام زمان ثبت نام دانشجویان نوورود دانشگاه بیرجند گفت: ثبت‌نام دانشجویان نوورود به‌صورت غیرحضوری و در دو مرحله ثبتنام اینترنتی و ارسال مدارک انجام می‌شود که در اولین مرحله دانشجویان نو ورود برای انجام ثبت‌نام اینترنتی باید از پنجشنبه 8 تا دوشنبه 12 آبان ماه جاری به آدرس اینترنتی https://puya.birjand.ac.ir/educ/registration/index.php مراجعه نمایند. در این صفحه با ورود شماره داوطلبی کنکور و کد ملی، نام کاربری ورود به سامانه پویا (که همان شماره دانشجویی شماست) و رمز عبور به شما داده خواهد شد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه عنوان کرد: تکمیل تمامی برگه‌ها در صفحه اینترنتی ثبت‌نام و انجام پرداخت‌های الکترونیک خواسته شده الزامی است. محتوای این برگه‌ها به‌همراه مدارک اسکن و آپلودشده توسط کارکنان آموزش دانشکده‌ها بررسی و با مدارک اصلی تطبیق داده خواهند شد.

وی افزود: پس از پایان ثبت‌نام اینترنتی، تحویل اصل مدارک بر اساس زمان‌بندی که متعاقباً از طریق وب‌سایت دانشگاه بیرجند اعلام می‌شود، انجام خواهد شد.

دکتر آیتی گفت: به منظور کاهش مراجعه حضوری آن دسته از دانشجویان دانشگاه بیرجند که در مقاطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری سایر دانشگاه‌ها پذیرفته شده‌اند و بنا به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد خود به دانشگاه مقصد نمی‌باشند بایستی جهت دریافت فرم مدرک و معدل، درخواست خود را به همراه مشخصات کامل  شامل شماره دانشجویی، نام نام خانوادگی، دانشگاه محل قبولی، رشته‌ی قبولی به آدرس ایمیل edu@birjand.ac.ir ارسال نمایند. پس از دریافت درخواست فرم تکمیل شده به آدرس ایمیل دانشجو ارسال خواهد شد.

وی با اعلام اینکه انتخاب واحد نیمسال اول دانشجویان نو ورود توسط گروههای آموزشی انجام می‌شود، گفت: شروع کلاسهای دانشجویان نو ورود در مقطع دکتری از روز شنبه 10 آبان،  دانشجویان نو وود در مقطع کارشناسی ارشد و مقطع کارشناسی ( ورودی از طریق کنکور سراسری، ورودی بدون آزمون و تکمیل ظرفیت بهمن 1398) به صورت مجازی از شنبه 17 آبان آغاز می‌شود.

دکتر آیتی بیان داشت: جهت سهولت در ثبت نام و شروع تحصیل در دانشگاه، موارد و اطلاعیه‌ها به تفکیک مقاطع تحصیلی در وب‌سایت دانشگاه بیرجند آورده شده است که توصیه می‌شود جهت صرفه‌جویی در زمان و انجام هر چه بهتر فرآیند ثبت نام، زمانبندی‌ها و مراحل ذکر شده در اطلاعیه‌ها را جدی گرفته، بطور دقیق بر اساس آنها برنامه‌های خود را تنظیم نمایند.

ایشان همچنین با اشاره به اینکه سازمان سنجش روز گذشته نتایج کنکور سراسری را اعلام نموده است گفت: زمان ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان در دانشگاه بیرجند از طریق سایت دانشگاه بیرجند به اطلاع دانشجویان رسانده خواهد شد.    

آخرین ویرایش۱۸ آبان ۱۳۹۹