تمدید انتصاب نماینده دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی و هنر و پردیس علوم پایه در شورای انتشارات دانشگاه

۱۲ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۲ کد : ۱۰۴۲۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۸۵۷
طی ابلاغ‌های جداگانه‌ای از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند با تمدید انتصاب نماینده دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دانشکده هنر و پردیس علوم پایه در شورای انتشارات دانشگاه موافقت شد.
تمدید انتصاب نماینده دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی و هنر و پردیس علوم پایه در شورای انتشارات دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند طی ابلاغ‌های جداگانه‌ای با تمدید انتصاب دکتر محمد بهنام‌فر، عضو هیأت علمی گروه آموزشی ادبیات فارسی در شورای انتشارات دانشگاه به عنوان نماینده دانشـکده‌های ادبیات و علوم انسانی و هنر برای مـدت دو سال موافقت نمود. همچنین در ابلاغ دیگری با تمدید انتصاب دکتر غلامرضا میراب شبستری عضو هیأت علمی گروه آموزشی زمین شناسی در شورای انتشارات دانشـگاه به عنوان نماینـده پردیس علوم پـایه برای مـدت دو سـال موافقت شد.
در این ابلاغ‌ها آمده است؛ بنا به پیشـنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری دانشگاه و نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سـمت آموزشـی و پژوهشـی، با تمدید انتصاب شـما در شورای انتشارات دانشگاه به عنوان نماینده دانشـکده‌های ادبیات و علوم انسانی و هنر و پردیس علوم پـایه برای مـدت دو سال موافقت می‌شود. اطمینان دارم با اتکال به خداونـد سـبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشـگاهی، منشاء خـدمات ارزنـده‌ای خواهید بود. کامیابی روزافزون جناب‌عالی و اعتلای جایگاه دانشگاه بیرجند را آرزومندم.

آخرین ویرایش۱۲ آبان ۱۳۹۹