تمدید انتصاب نماینده پردیس علوم رفتاری در شورای انتشارات دانشگاه

۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۸ کد : ۱۰۵۶۸ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۶۴۱
براساس ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، با تمدید انتصاب نماینده پردیس علوم رفتاری در شورای انتشارات دانشگاه موافقت شد.
تمدید انتصاب نماینده پردیس علوم رفتاری در شورای انتشارات دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند طی ابلاغی با تمدید انتصاب دکتر محمد اکبری‌بورنگ، عضو هیأت علمی گروه آموزشی علوم تربیتی در شورای انتشارات دانشگاه به عنوان نماینده پردیس علوم رفتاری برای مـدت دو سال موافقت نمود.
در متن این ابلاغ‌ آمده است؛ بنا به پیشـنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری دانشگاه و نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سـمت آموزشـی و پژوهشـی، با تمدید انتصاب شـما در شورای انتشارات دانشگاه به عنوان نماینده پردیس علوم رفتاری برای مدت دو سال موافقت می‌شود. اطمینان دارم با اتکال به خداوند سـبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشـگاهی، منشاء خـدمات ارزنـده‌ای خواهید بود. کامیابی روزافزون جناب‌عالی و اعتلای جایگاه دانشگاه بیرجند را آرزومندم.

دکتر محمد اکبری‌بورنگ در سال 1391 مدرک دکتری خود را در رشته مدیریت برنامه ریزی درسی از دانشگاه فردوسی مشهد دریافت کرد.

مدیر گروه علوم تربیتی از سال 1397، مدیر گروه پژوهشی مطالعات نوجوانان و جوانان از سال 1393 تا 1396، عضو شورای پژوهشی سازمان ورزش و جوانان از سال 1393 تا 1396، عضو شورای پژوهشی سازمان بهزیستی استان خراسان جنوبی(از سال 1393 تاکنون)، پژوهشگر برگزیده دانشگاه بیرجند در سال 1396، پژوهشگر برگزیده دانشگاه بیرجند در سال 1394، نفر اول برگزیده پژوهشی و فناوری خراسان رضوی در سال 1389، نفر سوم جشنواره مخترعین و مبتکرین بسیجی کشور در بخش طرح‌های پژوهشی در سال 1388، عضو انجمن برنامه درسی ایران، نفر اول جشنواره اسرار در بخش طرح های پژوهشی در سال 1388بخشی از سوابق اجرایی دکتر اکبری‌بورنگ است.

مجری هفت طرح پژوهشی و همکار اصلی چهار طرح پژوهشی، چاپ 45 مقاله در در نشریات علمی- پژوهشی و چاپ 21 مقاله در کنفرانس‌های داخلی از سوابق پژوهشی ایشان  است.

{رزومــه}

آخرین ویرایش۲۵ آبان ۱۳۹۹