همزمان با اجرای طرح بانوان فرهنگ‌یار ترافیک انجام شد؛

انتصاب بانوی فرهنگ‌یار ترافیک

۰۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۲ کد : ۱۰۶۵۱ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۸۹۷
همزمان با اجرای طرح بانوان فرهنگ‌یار ترافیک،  سرهنگ علیرضا رضایی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان جوبی طی حکمی زهره حسن‌پورفرد، کارشناس مسئول امور تربیت بدنی  را به مدت یکسال به عنوان بانوی فرهنگ‌یار ترافیک منصوب کرد.
انتصاب بانوی فرهنگ‌یار ترافیک

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این حکم آمده است؛ همزمان با اجرای طرح بانوان فرهنگ‌یار ترافیک و نقش تأثرگذار زنان در تربیت و فرهنگ سازی، در نظر است با جلب مشارکت‌های عمومی در طرح بانوان فرهنگ‌یار ترافیک از حضور مؤثر زنان در امر ترویج فرهنگ صحیح عبور و مرور و پیشگیری از تخلفات و تصادفات رانندگی با ارائه آموزش‌های لازم از سوی پلیس راهور ناجا استفاده گردد. لذا با توجه به آموزش‌های مکتسبه، سرکار عالی را به مدت یک‌سال به‌عنوان بانوی فرهنگ‌یار ترافیک منصوب می‌نمایم. امیداست با تلاش مضاعف در حوزه فرهنگ ترافیک، بدواً عامل به قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی بوده و به عنوان نماینده فرهنگی پلیس راهور ناجا با ارائه آموزش و اقناع‌سازی دیگران، زمینه اصلاح رفتارهای ترافیکی و توسعه قانون‌مندی را فراهم نمایند تا شاهد افزایش انضابط ترافیکی و کاهش تخلف و تصادف رانندگی در کشور باشیم.
احکام بانوان فرهنگ‌یار ترافیک طی نامه‌ای از سوی نفیسه نخعی، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان جنوبی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

آخرین ویرایش۰۱ آذر ۱۳۹۹