تمدید انتصاب مدیر گروه آموزشی ادبیات فارسی

۰۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۷ کد : ۱۰۶۹۱ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۵۶۲
براساس ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، با تمدید انتصاب دکتر حامد نوروزی در سمت مدیر گروه  آموزشی ادبیات فارسی به مدت دو سال موافقت شد.
تمدید انتصاب مدیر گروه آموزشی ادبیات فارسی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایسـتگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی و با تشکر از اقدامات و تلاش‌های مستمر، مثمرثمر و ارزشـمند شـما در دو سال اخیر، به موجب این ابلاغ و با حفظ سـمت آموزشـی و پژوهشـی، با تمدید انتصاب شما در سمت مدیر گروه آموزشـی ادبیات فارسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی به مـدت دو سال موافقت م‌یشود. در این راسـتا، به پیوست، رئوس انتظارات دانشـگاه بر اساس شـرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت و سند چشمانداز همراه با آییننامه جامع مدیریت دانشـگاهها و موسـسات آموزش عالی، پژوهشـی و فناوری از جهت آگاهی و برنامه‌ریزی مناسب برای اجرا تقدیم می‌گردد. اطمینان دارم با اتکال به خداوند سـبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشگاهی، منشاء خدمات ارزنده‌ای خواهید بود. کامیابی روزافزون جناب‌عالی و اعتلای جایگاه دانشگاه بیرجند را آرزومندم.
مدیر گروه ادبیات فارسی از سال 1397، مدیر گروه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشنامه دفاع مقدس استان خراسان جنوبی، عضو گروه فرهنگ نویسی فرهنگستان زبان و ادب فارسی، عضو قطب علمی تحقیقات زبان فارسی، چاپ 25 مقاله علمی و پژوهشی و چاپ 4 مقاله علمی و ترویجی، چاپ 11 مقاله همایشی و چاپ سه عنوان کتاب، انجام سه طرح پژوهشی بخشی از سوابق اجرایی، علمی و پژوهشی ایشان است.

آخرین ویرایش۰۵ آذر ۱۳۹۹