برای اولین‌بار در دانشگاه بیرجند؛

اخذ مجوز پذیرش دانشجو در دو رشته کارشناسی ارشد به روش مجازی و یک رشته کارشناسی ارشد حضوری

۰۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۳ کد : ۱۲۱۰۶ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۷۰۲
شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی با پذیرش دانشجو در سه رشته تحصیلی کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی به صورت حضوری ،کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی گرایش آنالیز عددی و کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی گرایش بهینه سازی  به صورت مجازی توسط دانشگاه بیرجند موافقت کرد.
اخذ مجوز پذیرش دانشجو در دو رشته کارشناسی ارشد به روش مجازی و یک رشته کارشناسی ارشد حضوری

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر محمدعلی رستمی نژاد رئیس گروه برنامه ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه با بیان این خبر افزود: بر اساس مصوبه دفتر گسترش دو گرایش ارشد آنالیز عددی و بهینه سازی، موافقت قطعی خود را نسبت به  اخذ دانشجو به روش آموزش محور و مجازی اعلام کرد. همچنین اخذ مجوز کارشناسی ارشد ناپیوسته آموزش زبان انگلیسی به روش آموزشی پژوهشی و حضوری از دیگر مصوبات شورای گسترش برای بوده است که دانشگاه بیرجند از سال 1400 پذیرش دانشجو  در این رشته‌ها را خواهد داشت. 
رستمی نژاد ضمن تبریک کسب این موفقیت به خانواده دانشگاه بیرجند از تلاش‌های  گروه‌های آموزشی ریاضی و  زبان انگلیسی بابت پیگیریها و نوشتن طرح‌های توجیهی ایجاد رشته تقدیر و تشکر کرد. 
رستمی نژاد در ادامه به ایجاد رشته‌ها در قالب مجازی با توجه به موقعیت جغرافیای دانشگاه بیرجند اشاره کرد و افزود این کار کمک قابل توجهی به توسعه دانشگاه به ویژه برای جذب دانشجویان بین الملل  خواهد کرد.
رئیس گروه برنامه ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه در مورد شرایط اخذ مجوز مجازی رشته‌ها هم گفت: کسب مجوز مجازی رشته ها فقط برای رشته های دایر دانشگاه ممکن است .

آخرین ویرایش۰۲ اسفند ۱۳۹۹