برگزاری آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های خراسان جنوبی

۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۱۶ کد : ۱۲۲۹۹ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۸۷۳
آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند برگزار شد.
برگزاری آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج اساتید استان خراسان جنوبی، روز چهارشنبه مورخ 13 اسفند 99 بصورت حضوری و مجازی و با حضور سردار قاسمی،فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان، دکتر احمد خامسان،رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر علی زنگوئی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند و جمعی از مسئولین دانشگاهی و نظامی استان در محل سالن فرهنگ معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.
دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند در سخنانی ضمن بیان رشادت‌های دوران دفاع مقدس و روحیه بسیجی که در آن دوران وجود داشت، گفت: یکی از راه‌های حل مشکلات کشور برگشت به همان روحیه گذشت و فداکاری است که در آن دوران وجود داشت. وی ضمن تشکر از خدمات دکتر دیانی، انتخاب دکتر حسینی واشان را به عنوان مسئول بسیج اساتید استان خراسان جنوبی تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.
سردار قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز با تأکید بر نقش نخبگان و خبرگان در پیشرفت و آبادانی کشور خاطر نشان کرد: در 42 سال گذشته در تمامی پیروزی‌ها این نخبگان بودند که پرچمدار بوده‌اند. سردار قاسمی ضمن بیان توان نظامی و دفاعی کشور گفت: امروز اولین حرف را در این قضیه دانشگاه‌های نظامی ما می‌زنند. وی در ادامه افزود: رسالت بسیج اساتید همیشه بسیار سنگین بوده است و امیدواریم در ادامه راه موفق باشند.
سخنرانی نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان، گزارش فعالیت‌های بسیج اساتید توسط دکتر دیانی، ارائه برنامه های بسیج اساتید توسط دکتر حسینی واشان و سخنرانی دکتر ابن الدین، جانشین سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور از دیگر بخش‌های این برنامه بود.
شایان ذکر است در پایان این مراسم از خدمات دکتر محمدمهدی دیانی تقدیر بعمل آمد و دکتر سیدجواد حسینی واشان به عنوان مسئول بسیج اساتید استان معرفی شد.

آخرین ویرایش۱۳ اسفند ۱۳۹۹