برگزاری نشست علمی با موضوع «بررسی نظامنامه اخلاق آموزشی: معرفی، نقد و اجرائی‌سازی»

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰ کد : ۱۲۸۳۹ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۸۴۹
به منظور نهادینه‌سازی نظامنامه اخلاق آموزشی و در راستای ابلاغ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نشست علمی با موضوع "بررسی نظامنامه اخلاق آموزش: معرفی، نقد و اجرائی‌سازی" به همت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار گردید.
برگزاری نشست علمی با موضوع «بررسی نظامنامه اخلاق آموزشی: معرفی، نقد و اجرائی‌سازی»

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، جهت نهادینه‌سازی "نظام‌نامه اخلاق آموزشی" و در راستای ابلاغ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نشست علمی با موضوع "بررسی نظامنامه اخلاق آموزش: معرفی، نقد و اجرائی‌سازی" روز یکشنبه 12 اردیبهشت همزمان با آغاز هفته سرآمدی آموزش برگزار شد.
این نشست علمی با ارائه دکتر سعیده تقی‌زاده، دبیر تدوین نظامنامه اخلاق آموزش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با حضور جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه با هدف ترویج و اعتلای فرهنگ آموزشی اخلاق مدار در نظام آموزش عالی برگزار گردید.
در این نشست دکتر سعیده تقی‌زاده بخش‌های مختلف نظامنامه را تشریح کرد. در پایان این نشست پیشنهادات اعضای هیأت علمی مطرح گردید. لازم به ذکر است؛ معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند در آبان 1398 با حضور دکتر مصطفی معین، رئیس انجمن اخلاق در علم و فناوری از منشور اخلاقی استادان در دانشگاه رونمایی کرده است.

آخرین ویرایش۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰