انتصاب مســـئول هســته کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صــنعت دانشـکده ادبیات و علوم انسانی

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۰ کد : ۱۲۸۴۷ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۷۳۵
براساس ابلاغی از سوی دکتر حمیدرضا نجفی، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه بیرجند، دکتر زهرا شیرزور علی آبادی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی جامعه شناسی به مدت دوسال به عنوان مســـئول هســته کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صــنعت دانشـکده ادبیات و علوم انسانی منصوب شد.
انتصاب مســـئول هســته کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صــنعت دانشـکده ادبیات و علوم انسانی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در بخشی از این ابلاغ آمده است، به اسـتناد نامه شـماره ریـاست محـترم دانشـــکـده ادبیـات و علوم انسانی و به مـوجب این ابلاغ از تـاریخ 11 اردیبهشت 1400 به مدت دوسال به عنوان مســـئول هســته کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صــنعت دانشـکده ادبیات و علوم انسانی منصوب می‌شوید. توفیق روزافزون شما را در انجام امور محوله از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .
دکتر زهرا شیرزور علی آبادی استادیار گروه جامعه شناسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی است که در سال 1393 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته اقتصاد- توسعه از دانشگاه فردوسی مشهد کسب کرد.
عضویت در کارگروه تخصصی دفتر ارزیابی و نظارت دانشگاه بیرجند، عضو هیئت مدیره انجمن علمی توسعه روستایی ایران شاخه خراسان جنوبی، مشاور اقتصادی شرکت مدیران، مشاور اقتصادی شرکت مهندسی شهرسازان صدرآذین و عضویت در کمیته علمی همایش ملی مدیریت کسب و کار الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی، همایش بین المللی علوم انسانی، اجتماعی و سبک زندگی، همایش ملی آب، فرهنگ و پژوهشهای علوم انسانی، عضو انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی روستایی ایران،عضو انجمن علمی توسعه روستای ایران شاخه خراسان جنوبی، داوری مجلات علمی، همکاری در طرح تدوین برنامه راهبردی 5ساله دانشگاه بیرجند، تهیه هفت مقاله همایشی، راهنمایی و مشاوره و داوری 19 پایان نامه دانشجویی بخشی از سوابق اجرایی، علمی و پژوهشی ایشان است.

آخرین ویرایش۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰