انتصاب رئیس دانشکده فنی فردوس

۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۵ کد : ۱۳۲۸۷ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۵۸۹
براساس ابلاغی از سوی دکتر خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر مهدی تورانی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی برق دانشکده فنی فردوس به مدت دو سال به عنوان رئیس دانشکده فنی فردوس منصوب شد.
انتصاب رئیس دانشکده فنی فردوس

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنوان رئیس دانشکده فنی فردوس منصوب می‌شوید. در این راسـتا، به پیوست، رئوس انتظارات دانشگاه بر اساس شرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت و سند چشم‌انداز همراه با آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری از جهت آگاهی و برنامه‌ریزی مناسب برای اجرا تقدیم می‌گردد. اطمینان دارم با اتکال به خداوند سبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشـگاهی، منشاء خدمات ارزنده‌ای خواهید بود. کامیابی روزافزون جناب‌عالی و اعتلای جایگاه دانشکده فنی فردوس و دانشگاه بیرجند را آرزومندم.
همچنین دکتر خامسان در نامه جداگانه‌ای ضمن موافقت بـا اسـتعفای دکتر مصطفی واحدی پور دهرائی از سـمت رئیس دانشـکده فنی فردوس مراتب قدرشناسـی و سـپاس خود را از تلاش‌هـای مجـدانه و مثمرثمر وی اعلام کرد.
دکتر تورانی در سال 1395 در رشته مهندسی برق ـ قدرت مدرک دکتری تخصصی خود را از دانشگاه بیرجند دریافت کرد.
معاونت آموزشی دانشکده فنی فردوس، عضو نظام مهندسی ساختمان، ارزیاب علمی و فنی پارک علم و فناوری، مدیریت گروه برق صنعتی در مرکز علمی و کاربردی شهرستان بشرویه، عضو شورای آموزشی مرکز علمی و کاربردی شهرستان بشرویه و  همکاری در برگزاری کنفرانس‌های ملی  و عضویت در انجمن مهندسان برق و کامپیوتر، ارائه هشت مقاله ژورنالی، 17 مقاله کنفرانسی، داوری هفت اثر علمی و پژوهشی  بخشی از سوابق اجرایی، علمی و پژوهشی ایشان است.

آخرین ویرایش۱۸ خرداد ۱۴۰۰