تمدید انتصاب مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی

۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۴ کد : ۱۳۴۳۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۷۵۳
طی حکمی از سوی دکتر خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند، با تمدید انتصاب مهندس علی یعقوبی در سمت مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه به مدت دوسال موافقت شد.
تمدید انتصاب مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این حکم آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایسـتگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی و با تشـکر از اقدامات و تلاش‌های مستمر، مثمرثمر و ارزشمند شمـا در دو سال اخیر، به موجب این ابلاغ با تمدید انتصاب شما در سمت مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی به مدت دو سال موافقت می‌شود. اطمینان دارم با اتکال به خداوند سبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشگاهی، منشاء خدمات ارزنده‌ای خواهید بود. کامیابی روزافزون جناب‌عالی و اعتلای جایگاه دانشگاه بیرجند را آرزومندم.
مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه، رئیس کمیته فنی مرکز آزمون‌های دانشگاه بیرجند، عضو حقوقی شورای سـلامت، ایمنی و محیط زیست، رئیس کمیته فنی مرکز آزمون‌های دانشگاه بیرجند و عضو کمیته انضباط مالی دانشگاه بخشی از سوابق اجرایی ایشان است.
مهندس یعقوبی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مهندسی ساخت و مدیریت پروژه است. وی 13 سال سابقه خدمت در این مدیریت را دارا است و از سال 1398 به‌عنوان مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه منصوب شد.

آخرین ویرایش۲۹ خرداد ۱۴۰۰