مشاور جوان رئیس دانشگاه بیرجند : امید به آینده یک مسئولیت اخلاقی است

۱۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۶ کد : ۲۶۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۷۸۵

مشاور جوان رئیس دانشگاه بیرجند با تاکید بر اهمیت جایگاه جوان و ضرورت توجه و اهتمام بیشتر به امور جوانان اهم طرحهای مورد نظرش را در محیط جوان دانشگاه بیان کرد.

علی فؤادالدینی مشاور جوان رئیس دانشگاه بیرجند، بستر سازی جهت ارتباط و گفت و گوی موثر میان مدیران دانشگاه و دانشجویان برای انتقال دیدگاهها و کمک به تفاهم و درک مشترک از مسائل، تشکیل اتاقهای فکر دانشجویی برای اصلاح سازوکارها در بخش فرهنگی، آموزشی و پژوهشی با تاکید بر استفاده از طرحهای ارائه شده از سوی دانشجویان، آشنا نمودن دانشجویان با حقوق دانشجویی و همچنین قوانین و روندهای اداری دانشگاه، تقویت رسانه های دانشجویی جهت افزایش آگاهی و حضور هر چه بیشتر نظارت جوانان در امر مدیریت دانشگاه را از محورها و اولویت های برنامه خود در جایگاه مشاور جوان رئیس دانشگاه عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: اینجانب با یاری خداوند متعال تمام تلاش خود را در جهت تحقق این اهداف به کار خواهم بست و از تمامی دانشجویان فعال در این عرصه به ویژه شورای صنفی، تشکلهای دانشجویی، کانونهای فرهنگی، انجمنهای علمی و فعالان رسانه های دانشجویی نیز استمداد می طلبم.

 فؤادالدینی افزود: کاستی ها در برابر انتظارات ما جوانان بسیار زیاد است، با این حال نباید امید به آینده را به عنوان یک مسئولیت اخلاقی از یاد برد. هر روز فرصتی است برای اندکی پیشرفت و هیچ پیشرفتی پایان راه نیست. اگرچه با توجه به اولین حضور یک مشاور جوان در دانشگاه، در روزهای ابتدایی درگیر یک روند آزمون و خطا خواهیم بود، با این حال بنده بسیار امیدوارم که این سمت به سرعت جایگاه خود را در دانشگاه یافته و با همکاری همه دانشجویان نقش موثری در بهبود اوضاع خواهد داشت.

آخرین ویرایش۱۷ مهر ۱۳۹۷