با حضور رئیس دانشگاه و اعضای پایگاه بسیج خاتم‌الانبیاء(ص) ؛

اجلاس عمومی سالیانه مجمع بسیجیان استان خراسان جنوبی برگزار شد

۲۵ دی ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۵ کد : ۲۶۷۳۹ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۹۰۰
اجلاس عمومی سالیانه مجمع بسیجیان استان خراسان جنوبی روز یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ با حضور دکتر لامعی، رئیس دانشگاه، فرمانده پایگاه خاتم الانبیاء(ص) و جمعی از اعضای پایگاه در حسینیه جماران برگزار شد.
اجلاس عمومی سالیانه مجمع بسیجیان استان خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این مراسم، سردار معروفی، گفت: کشور ایران با عقبه‌ی درخشان خود یعنی بسیج که در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشته است شناخته می‌شود.ب معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور در اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان خراسان جنوبی، عصاره‌ی ملت ایران را رزمندگان بسیجی دانست که در دوران‌های مختلف در مقابل اشرار عالم ایستاده‌اند و از ملت و کشور ایران دفاع کرده‌اند.
سردار معروفی، بسیجیان را بازکنندگان گره‌های کور کشور دانست و گفت: اندیشه ورزی و مشورت دو مولفه‌ی پیش برنده‌ی اهداف بسیج است و در روزگار فعلی باید از تجربه گذشتگان در کنار قدرت پیش برندگی جوانان بهره بگیریم تا آینده کشور را به خوبی ترسیم کنیم.
معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه در شرایط کنونی احصاء مسائل و ارائه راهکار‌ها باید با دقت صورت گیرد افزود: پس از ارائه راهکار‌ها باید از مسئولان مطالبه‌گری کنیم تا طرح‌های مورد نیاز کشور به موقع و به دور از مسائل شخصی و سیاسی انجام شود.
سردار معروف بر اهمیت اولویت بندی در احصاء مسائل و مشکلات تاکید کرد و گفت: باید در هر استانی برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها بر اساس شناخت از موضوعات بین‌المللی و کشوری انجام شود تا حرکت استان‌ها همسو با حرکت کشور و در جهت پیشبرد اهداف ایران باشد.
وی با بیان اینکه در کشور با دو بحران آب و جمعیت روبرو هستیم افزود: باید در رفع بحران جمعیت، کار فرهنگی و اجتماعی بسیار صورت گیرد تا جنگ نرم دشمن بی‌اثر گردد.
معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین کشور، اقتصاد مقاومتی را نسخه‌ی شفا بخش ولایت فقیه برای خروج کشور از بحران‌های اقتصادی و مقاوم کردن خانواده‌ها دانست و گفت: باید در اجرای اقتصاد مقاومتی، ظرفیت‌های بومی را در هر استان دنبال کنیم. سردار معروف افزود: مبنای کار در بسیج، مردم و انقلاب اسلامی است و بر همین اساس در هر دولتی، بسیجیان در کنار دولت برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند.
وی تهیه اطلس را از مهمترین اقدامات هر استان دانست و افزود: اگر برای رفع مشکلات هر استانی تلاش می‌کنیم باید اطلاعات دقیقی از استان و مولفه‌های آن داشته باشیم که این اطلاعات با تدوین دقیق اطلس هر استان به دست می‌آید.
معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین کشور گفت: دشمن در چند وقت اخیر با سه سناریوی عاشورا زدایی، اربعین زدایی و اغتشاشات به میدان آمد تا انقلاب اسلامی را برای همیشه از بین ببرد، اما هوشمندی ملت ایران و تدابیر داهیانه ولایت فقیه، این سناریو‌های شوم را بی اثر کرد.
سردار معروفی همچنین با گرامیداش یاد و نام سردار سلیمانی افزود: این اندیشه زیبای حاج قاسم بود که نام او را بر سر زبان‌ها انداخت چرا که اندیشه زیبای او، عمل زیبایش را رقم زد. وی گفت: حاج قاسم به این معتقد بود که شرط جهاد عبور از خود است و نظام ولایی او، نظام ولایت باوری و سیاستش، سیاست انقلاب بود و منافع ملت ایران را دنبال می‌کرد.
فرمانده سپاه انصار الرضای خراسان جنوبی نیز در این اجلاس گفت: بسیجیان در تمامی عرصه‌ها همواره برای پیشرفت استان و کشور با وجود تمام مشکلات، گام‌های اساسی برمی‌دارند.
سردار مهدوی افزود: با وجود همه کمبودها، همکاری و همدلی مردم استان و بسیجیان سبب شده که کمبود‌ها کمتر حس شود.
وی گفت: در تمام صحنه‌ها و به خصوص حوادث، زمانی که به حضور بسیج احساس نیاز می‌شود این افراد مخلص زودتر از همه در صحنه حاضر می‌شوند و برای حل مسائل، راه حل‌ها را بررسی و اجرا می‌کنند.

آخرین ویرایش۲۵ دی ۱۴۰۲