راه اندازی غرفه کودک و نوجوان در نمایشگاه اقتصاد به توان مردم

۲۲ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۷ کد : ۲۸۸۶۴ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۸
به منظور آموزش عملیِ فنون بازاریابی و فروش به کودکان و نوجوانان، نهضت مسئولیت پذیری اجتماعی (نما)ی دانشگاه بیرجند، غرفه کودک و نوجوان در "نمایشگاه اقتصاد به توان مردم راه اندازی شد.
راه اندازی غرفه کودک و نوجوان در نمایشگاه اقتصاد به توان مردم

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، همزمان با برگزاری نمایشگاه اقتصاد به توان مردم توسط بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی و درخواست این سازمان از دانشگاه بیرجند مبنی بر همکاری، نهضت مسئولیت پذیری اجتماعی (نما)ی دانشگاه بیرجند در قالب "غرفه کودکان و نوجوانان"  در این نمایشگاه شرکت کرد. بر این اساس، فراخوانی برای شرکت کودکان و نوجوانان خانواده دانشگاه بیرجند و خانواده های خارج دانشگاه برای عرضه محصولاتشان ارائه گردید که پس از بررسی از میان متقاضیان، با توجه به نوع فعالیت و محصولات قابل ارائه برای مخاطبان کودک و نوجوان، 15 نفر انتخاب شده و طبق برنامه به عرضه محصولات خلاقانه خود پرداختند.

دکتر ملیحه فلکی مجری نهضت مسئولیت پذیری اجتماعی (نما)ی دانشگاه بیرجند در این زمینه بیان داشت: حضور کودکان و نوجوانان در کنار 100  تولید کننده حاضر در این نمایشگاه، زمینه مناسبی برای آشنایی آنها با ظرفیت های استان خراسان جنوبی بود. وی ادامه داد: حضور این نسل در نمایشگاه  باعث می‌شود با شرایط واقعی کسب و کار آشنا شوند و از این طریق بتوانند با مردم، به عنوان مشتری واقعی محصولاتشان ارتباط برقرار کنند.

حضور پرشور کودکان و نوجوانان درغرفه دانشگاه با استقبال و همچنین قدردانی بازدیدکنندگان همراه بود.

آخرین ویرایش۰۹ مهر ۱۴۰۳