بازدید ریاست و معاون دانشگاه بیرجند از سرای دانشجویی سرو

۲۶ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۳۵ کد : ۲۸۹۹۲ اخبار دانشگاه اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۷۱
دکتر احمد لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند، و دکتر سیدسعید محمدی، معاون اداری و مالی، در ادامه بازدیدهای دوره‌ای خود از سراهای دانشجویی، از سرای دانشجویی سرو بازدید کردند. این بازدید که در آغاز سال تحصیلی جدید انجام شد، شامل گفتگوهای صمیمانه با دانشجویان و بررسی مسائل خوابگاهی و فضاهای ورزشی بود
بازدید ریاست و معاون دانشگاه بیرجند از سرای دانشجویی سرو

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد لامعی، رئیس دانشگاه، و دکتر سعید محمدی، معاون اداری و مالی، شامگاه چهارشنبه 25 مهر 1403 در ادامه بازدیدهای دوره‌ای خود از سراهای دانشجویی، از سرای دانشجویی سرو بازدید کردند. این بازدید در فضایی صمیمانه و دوستانه با حضور دانشجویان برگزار شد.

در این بازدید، دکتر لامعی و دکتر محمدی با حضور در اتاق‌های دانشجویان و نشست صمیمانه با تعدادی از آن‌ها، مسائل خوابگاهی و میزان رضایت دانشجویان را بررسی کردند. همچنین، با بازدید میدانی از فضای ورزشی خوابگاه، به طور مستقیم شاهد کارکرد این فضاها در پر کردن اوقات فراغت و تقویت روحیه نشاط و تندرستی ساکنان سرای سرو بودند.

این بازدیدها، به‌ویژه در شروع سال تحصیلی جدید، اهمیت ویژه‌ای در ایجاد روحیه امید و انگیزه در میان دانشجویان داشته است، زیرا علاوه بر انتقال نکات سازنده و انتقادات اثرگذار، رابطه‌ای دوطرفه و بی‌واسطه بین تیم مدیریتی دانشگاه و دانشجویان ایجاد می‌کند.

کلید واژه ها: بازدید سرای دانشجویی سرو خوابگاه پسران دکتر لامعی دکتر محمدی مسائل خوابگاهی فضاهای ورزشی امید رابطه دوطرفه بازدید میدانی

آخرین ویرایش۲۶ مهر ۱۴۰۳