همزمان با سفر یکروزه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به شهرستان قاین عنوان شد

پیگیری موارد اعتباری و تجهیزاتی مؤسسات آموزشی

۱۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۲۶ کد : ۴۰۵۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۵۲۹
نشست جمع بندی سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نمایندگان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری،آموزش و پرورش،پیام نور،دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با حضور نمایندگان دستگاه های مربوطه در استان عصر روز چهارشنبه ۱۹ تیر ماه در محل سالن کتابخانه دانشگاه بزرگمهر قاین برگزار شد.
پیگیری موارد اعتباری و تجهیزاتی مؤسسات آموزشی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در ابتدای این جلسه،دکتر فلاحتی نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان شرکت کننده در جلسه از نمایندگان دانشگاه ها و مراکز آموزشی خواست تا موارد و مطالبات خود را در حضور نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و سایر وزارتخانه ها و دستگاههای مربوطه بیان کنند.

در ادامه جلسه نمایندگان دانشگاه های پیام نور،آزاد اسلامی، بزرگمهر قاین،فنی حرفه ای و همچنین دانشکده پرستاری و آموزش و پرورش و مرکز رشد قاین مسایل و مشکلات حوزه خود را عنوان کردند.

جذب اعتبارات و تجهیزات، گسترش زیرساختها، توسعه رشته های آموزشی،مشکلات جذب هیات علمی، افزایش ظرفیت ورودی دانشگاهها، کمبود شاخص های نیروی انسانی از مواردی بود که توسط نمایندگان دستگاه های قاین در این جلسه عنوان شد.

در ادامه جلسه زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، ضمن تشکر از تمامی دستگاهها که زمینه برگزاری این سفر را فراهم کردند گفت: باید در راستای توسعه دانشگاه ها، تلاش شود تا رشته های مهارتی را افزایش دهیم. وی در ادامه افزود: با ایجاد و افزایش رشته های مهارتی می توانیم در زمینه اشتغال زایی پیشگام باشیم. وی در خصوص توسعه رشته های دانشگاهی گفت: پیگیری لازم با وزیر بهداشت انجام خواهد شد و تلاش می شود تا رشته های دانشگاهی دانشکده پرستاری افزایش یابد.

شایان ذکر است در این جلسه نمایندگان وزارتخانه ها مسائل و مشکلات مطروحه را مورد بررسی و پیگیری لازم قرار دادند.

آخرین ویرایش۱۹ تیر ۱۳۹۸