نشست جمع بندی مسایل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند برگزار شد

۲۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۱ کد : ۴۰۵۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۰۶۶
نشست جمع بندی مسایل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به میزبانی دانشگاه بیرجند امروز پنج شنبه ۲۰ تیر۹۸ در تالار بشارت دانشگاه برگزار شد.
نشست جمع بندی مسایل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، جلسه جمع بندی آموزش و پرورش با حضور اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی قبل از ظهر امروز به میزبانی دانشگاه بیرجند برگزار شد.

 

دکتر محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به  فرمایش مقام معظم رهبری که "اینجا(آموزش و پرورش) را درست کنید تا همه جا درست شود"، افزود: پایه و اساس کشور در حوزه های مختلف به آموزش و پرورش بر می گردد لذا باید به آن توجه جدی شود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آموزش و پرورش بیرجند زیر میانگین کشوری است که طی جلساتی که در تهران برگزار می کنیم به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد.

دکتر ابطحی نماینده کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: آموزش و پرورش بیرجند نیاز به تقویت زیر ساخت های دارد.

وی افزود: امیدواریم سفر ما نتایج خوبی برای آموزش و پرورش داشته باشد و بتوانیم در جهت بهبود شرایط کمک کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اولویت اول همه کشور ها، تربیت نیروی انسانی است، گفت: در دنیا بیشترین سرمایه گذاری ها در آموزش و پرورش صورت می گیرد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان شرایط جذب نخبگان و رتبه های برتر را دارد و با توجه جدی می توان در این امر موفق شد.

آخرین ویرایش۲۰ تیر ۱۳۹۸